Luid bellende collega’s. Een overleg in de kamer naast je, dat je letterlijk kan volgen. Lees in dit Blog over geluidsoverlast op kantoor, de oorzaken en wat je eraan kan doen.
Verhuizen is kostbaar en ingrijpend. Dan wil je vooraf weten of je organisatie in het beoogde kantoor gaat passen en met welke investeringen je rekening moet houden. Een indelingsstudie kan dan helpen.
Wanneer betaald u BTW over de huur van een kantoor en wat is BTW compensatie? Hieronder een uitleg over de regels rondom BTW bij het huren van een kantoor.
“Hybride werken, het zal wel” zullen velen denken. “En wat heeft dat nu te maken met een kameel?” Wel, die kameel is een metafoor voor kantoren die niet kleiner kunnen, omdat zij op dinsdag en donderdag nog steeds druk bezet zijn. Of kan dat wel? Meer hierover verderop in ons blog.
Praktische tips over verlichting, geluid, vormgeving, meubels en meer bij een kamer voor videobellen. Inclusief een lijstje met handige producten
“Wat kost de inrichting van een kantoor”?
Die vraag wordt ons regelmatig gesteld.
Natuurlijk is er geen direct antwoord. In het ene kantoor moet immers meer gebeuren dan in het andere en ook het afwerkingsniveau is voor elk kantoor anders. Per geval kunnen de kosten van een kantoor dus flink verschillen.
Wat kost de verbouwing of inrichting van een kantoor? De volgende tips kunnen helpen bij het berekenen van de benodigde investeringen.
We overlegden met opdrachtgevers, deden onderzoek en kwamen daarmee op 5 groepen van aandachtspunten en een gratis informatiepakket.